2008-08-06

Köpa sig lycklig?




























Jag har fått min porta!!

Den kom i ett litet fint paket från B.D igår och jag kunde inte hålla mig, jag var tvungen att sätta ihop den och nu hänger den i taket på Fjällsport.
Jag kände mig som ett stort barn igår, jag konstaterade att det här är min dyraste ägodel och jag knde inte ta ögonen ifrån den och ville knappt gå hem från jobbet.
H-K har lovat att hon ska sova mitt på Hallindens stora vägg tillsammans med mig i helgen, även om hon kanske inte vet vad hon tackade ja till...
Det får bli ett litet mini äventyr, det är precis vad jag behöver!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vilken luxusmodell!
/Anders

Klättertorpet sa...

Ja visst är det! Jag har en fin flyer till den med för skitväder =)

Efter 1 december är det bara att låna om man vill..