2007-06-01

Sherry kväll

Wow, idag är första dagen på en månad som jag känner mig pigg.. en månad är lång tid att gå runt på utan energi så det kändes som jag blev pånytt född idag.
En konstig känsla att helt plötsligt ha lite energi i kroppen, en vilja att göra någonting (och för den delen orka göra någonting..)
Jag orkade cykla till jobbet i normal takt och jag somnade inte på soffan när jag kom hem.. ja, inte direkt den bästa förberedelsen för en Pakistanresa men får se det som att jag har en hel månad att ta igen allt jag har missat =)
Det får bli lite klättring efter jobbet imorgon.. åh det ska bli så skönt att få komma ut med lite vilja i kroppen istället för en loj känsla av likgiltighet.

Nu slinker Hanna-Kajsas födelsedags present ner, det är inte varje kväll som man får dricka fin sherry och fixa bilder till hemsidan.. Gunn var här igår kväll och visade med sina magiska fingrar hur lätt det var att lägga in bilder. Här har jag suttit och dragit mitt hår och svurit över allt som datorer innebär och gått och lagt mig i förblindat raseri över min okunskap... och så löser hon det på två sekunder..
Vi får se hur det går, jag ska börja med USA resan.. =)

Inga kommentarer: