2007-06-18

inomhus men utomhus

Det är söndag, vi är lediga och det droppar utanför efter gårdagens ihärdiga regnskurar.
Det blir en långfrukost hemma hos Ann-Sofie och Johan efter ha dragit upp Petter från sängen. Motvilligt så föjer han med men vaknar inte riktigt förrens han har fått två koppar med kaffe i sig.
Vi packar lätt och åker till Svanvik och döm till min förvåning så är vi faktiskt ensamma, det trodde jag inte.
Inser att det är första gången jag är där då det inte regnar, kanske håller jag på att bli en sportklättrare =)
Stora grepp ÄR roligt så jag försöker på Vargtass, men jag tycker den är tung, så det är bara att fallträna lite och kommer på mig själv att inte ens tycka det är läskigt att trilla.
Det är bara att prova att leda igen men då vill min kropp inte vara med längre, det är inte ens så att jag är pumpad, det finns bara inte någon kräm kvar alls.
Solen tittar fram, fåglarna kvittrar och helt plötsligt tycker jag att tom Svanvik är lite vackert.

Inga kommentarer: