2007-06-19

Knottklättring

Dom kommer in överallt upptäcker jag till min fasa, det är strunt samma hur mycket man än försöker gömma sig bakom en massa kläder, knotten letar sig fram för genom allt för att få sig en liten tugga kött.
Som tur är så är det på dagens sista led dom hittar fram från sina gömmer på riktigt och då går det att stå ut.
Jag och Ann-Sofie njuter av att se en underbar lysande klippa ovanför oss på Hollywood väggen och vi kör ett varv till på Hollywood efter ha klättrat dom andra.
Underbart att komma ut efter jobbet, det känns som det vore evigheter sen jag orkade det. Huvudet har varit så fullt den sista tiden så jag har inte riktigt orkat, konstigt för det är ju likadant varje gång, det är alltid super kul att komma ut.
Det var länge sen jag av lade ett besök på Hollywood så det kändes som det blev onsight klättring och super länge sen jag var ut med Ann-Sofie. så det var extra skoj.
Skönt att bara få slappna av lite fån allt planerade, även om jag hämtade en Big Bro storlek 5 hos Fernqvists lager för klubbens uthyrning, gissa om den är stor!!
Börjar bli lite orolig av att veta att det är den som ska sitta på kruxrepan.. huua..

Dagens bästa stog Patrik för idag på jobbet med en super seriös uppsyn pratade han snällt med en kund i telefon medans jag och Markus stog och skrattade åt honom.
Näst bäst var Markus boulder runt ingångsstenarna på Fjällsport, den står ännu orepeterad, men imorgon så ska den ner..

Inga kommentarer: