2007-06-03

Toprope queen


Idag har jag haft en super soft dag, åkte upp till Bohuslän med Magnus Eriksson.
Högberget lät som ett bra alternativ när Magnus sa att han var sugen på att onsighta en massa. Vi fick sällskap av Anette, Anna-Karin, Erik, Clara, Patrik, Mackan plus ett gäng till.. full rulle helt enkelt.
Magnus fick onsighta allt och jag höll mig på behörigt avstånd från det skarpa änden och njöt av att bara följa hela dagen, kändes som ett perfekt sätt att få upp lite flås innan man är helt frisk. Super skönt att bara få röra sig på klippan och efter koangrepp av tre nyfikna kvigor så ledde jag dagens sista led. Kroppen känner sig svag och jag har svårt att faktiskt ta i vilket är bra, då är jag tvungen att stå på fötterna, för jag orkar ingenting annat.
En kopp kaffe hos Linus avslutade dagen perfekt..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att du var så pass webb baserad viste jag inte. Kul! Man kanske skall skaffa en egen blogg. Verkar var på mode. Återkommer...

Klättertorpet sa...

Jorå, man lär så länge man lever.. gissa om jag har slitit hår =)