2008-06-29

Bröllop och kärlek

Ni skulle kunna tro att det är torka i mitt liv just för tillfället, inläggen tycks ha dött ut, men i verkligheten har det varit just tvärtom.
Det har hänt lite för mycket så jag har inte riktigt hunnit landa i allt och då får jag ingen ro i kroppen att skriva.






















Barfotakärlek


Det vackraste som har hänt är utan tvekan Lina och Walkers bröllop på Tjärnö förra helgen.

Det var det finaste bröllop jag har varit på, den kärlek som lyste ur både Linas och Walkers ögon vid vigseln är nog den starkaste jag har sett, det var magiskt att se.
Det blev givetvis ett väldigt lyckat bröllop med massa trevliga människor, halva Göteborg var där, god mat, många gravida magar och ett väldigt dansande in sent på natten.






















Killkärlek

Det var fint att se kärleken spira under kvällen och att fler än Lina och Walker fann varandra, trots att Ajja delade tält med Linus istället för Henrik.
De underhöll oss dock hela middagen och såg till att våra glas var välfyllda och jag var lite glad att Ajja var gräsänkling, då Jenny var på möhippa, för då fick jag någon att dansa med under kvällen.
Just det där med par kändes lite mer påtagligt under just ett bröllop, och min Petter var och klättrade med Erik på Getåsprickan.





























Jossan finklädd i rött


Mest spännande var det att få se alla jag känner, som jag är van att se svettiga och lite skitiga i klätterkläder, uppklädda från topp till tå.
Jag, Hilde och Ankan som sov hos Lill-Oskar på väg ner på fredagen fick styla oss i bilen.
Lättast hade Ankan det som bara bytte kläder på parkeringen vid färjan, medans jag satt med papiljotter över hela huvudet och försökte undvika att få fartränder av mascaran när Hilde körde på krokiga vägar.

Tack så jättemycket Lina och Walker för ett underbart bröllop, må ni leva lyckliga i alla era dar!

1 kommentar:

lina sa...

Tack själv Hanna och tack alla som orkade köra ner från Götet. Tack för att ni kom och för att ni gjorde festen till den glada, öppna, kärleksfulla fest det blev!

Hoppas vi ses snart på någon sten alt klippa

/ fru Kearney