2008-07-09




























Oskar nöjd efter bakåtvolt


Jag fick en minisemester förra veckan, med ledigt på tisdag onsdag, och det blev två otroligt bra dagar i Bohuslän.
Jag är lite knäppt funtad av och till.
Lite stressad över att inte ha någon bestämd att klättra med, sjukgymnasttid på onsdagsmorgon och barnkalas på onsdagskvällen kändes som helt oöverstigliga hinder och jag övervägde att stanna hemma i stan.

Tack och lov kom jag på bättre tankar, jag blir nästan lite rädd för mig själv hur enkelspårig mina tankebanor blir.
Som tur var kom jag iväg och hade en underbar dag på Hallinden tillsammans med Linus, Inge, Oskar och Ankan.
Lika glad varje gång branta väggen överraskar med kvalitetsleder och jag älskar in och utmarschen över ängen. Det är någonting magiskt med Hallindens stora vägg som majestätiskt reser sig från ängen.






















Ankans första bakåtvolt på länge


Onsdagen var en själarenare för en stressad stadsbo.

Långfrukost vid stugan.
Morgondopp i Välseröd ensam med spegelblankt vatten, torka naken i solen.
Skälefjällsäventyr tillsammans med Anders Spång, denne man som glädjer oss alla.
Kvällsdopp i havet med lekar tillsammans med Ankan och Oskar.
Engångsgrill och solnedgång.

Jag gick med ett stort leende på läpparna på Fjällsport hela dageni torsdags.

Inga kommentarer: