2008-06-11

Vem är du glad i?




















Dom senaste dagarna har, av olika anledningar, lett till diskutioner om hur vi som människor påverkar varandra både både positivt och negativt.

Lars frågade mig när jag stog efter jobbet i måndags och väntade på Petter som skulle komma och hämta mig om jag var nykär och efter lite betänkte tid så svarade jag faktiskt ja.
Jag är nog lite nykär i Petter.
Det finns många människor jag är glad i (för att sno lite norska utryck, men jag tycker att det är så bra) och jag vill att alla dom ska få veta det, även om jag är allt för dålig på att berätta det och jag är extra glad i Petter.

Så idag kan väl du känna efter vem du är extra glad i och berätta det till personen i fråga?

Nu ska jag springa till vårdcentralen för att få mina misstankar bekräftade om ett boreliabett i knävecket, håll tummarna att det inte är det.

Stor kram till alla

Inga kommentarer: