2008-06-27

Long gone

Dom är borta
Den största glädjen med att cykla till jobbet har försvunnit nästan lika spårlöst som dom kom.
Antingen är de stulna av någon som tycker dom är lika söta som jag tycker, eller så har deras rättmäktiga ägare plockat in dom för att sedan förhoppningsvis rasta dom ännu en gång i höst
Jag sörjer mina hundar lite, men har så mycket annat att glädjas över, Lina och Walkers bröllop i morgon, vår USA resa till hösten, dagen på Sjöhäller igår tillsammans med Petter.

Ha en fin helg, sörj det som sörjas skall, men glädjs lite mer.

2 kommentarer:

Unknown sa...

hej hanna! jag satt på toa hos min kille och läste gamla Utemagasinet, och då hamnar jag på ett personporträtt om dig!! Va fint det var! Good work tjejen! Du är så söt!!!! Kramar helena från värmland

Klättertorpet sa...

Tack tjejen, vad söt du är =)

Jo, det blev ett fint porträtt även om jag blir generad över att läsa det..

Kram från regningt Göteborg