2007-09-20

Köksklättring

Det är måndag och solen skiner igen. Det verkar vara varannan dagsväder och jag grämer mig lite.
Solen skiner och vi har ett totalt koas hemma eftersom Petter beslutade att riva ut köket någongång i somras när jag var iväg och det har inte hänt något..
Solen skiner och Petter åker tll Spanien på tordag i tre veckor och om det inte händer någonting nu, så kommer jag få fortsätta diska i handfatet och koka mat på stormkök och slå mig fram för att hitta någonstans att sova eller äta.
Solen skiner och vi stannar inomhus mesta dels av dagen för att fixa med kök istället för att fixa våra själar..
Till slut så komemr vi ut, det blir en sväng på Rabiesväggen, med perfekt friktion och sen fixar vi kök igen efter mörkrets inbrott.

Dagens snyggaste: Petter i bar överkropp..
Dagens jobbigaste: Ett replag som dyker upp sekunden efter oss, med en kille som snackar gojja KONSTANT i 1 1/2 timme
Dagens roligaste: Att komma ut
Dagens bästa: Att bo på räntmästaregatan och bli bjuden på pannkakor hos Jessica och Tobbe

Inga kommentarer: