2009-02-08

Porrskådis?























Faderollan i smålandssnö

- Äh, det ser ut som du har en peruk som en porrskådis skulle ha, säger min far skeptiskt.

Jaha, tack för den... tänker att det är för att han har så taskig syn, så han ser ändå inte...

Han ångrar sig dagen efter;
- Ja, det kanske inte är så illa ändå... så här i dagsljuset..

Jag garvar och nu är ändå håret rött som en porrskådis (tydligen) och jag är nöjd. Tur är väl det för det försvinner inte av sig själv iallfall.
En helg hos Olle har lugnat ner mig kraftigt, det händer inte så mycket i Klavreström och det var nog precis det jag behövde.
Tack Olle, du är världens bästa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men en bild då!!!!! Vi vill se porrfrillan!

Få väl knata ner till Fjollsport och kolla.

//Från en annan rödtopp

Klättertorpet sa...

Jamen, det är ju för att jag vill få fler besök på jobbet från dig...

Det får bli en bild om du inte tittar förbi snart.

kram på dig rödtopp!