2008-02-08

En vanlig torsdag?

Det började i tisdags när Lina Gunnarsson beklagade sig över sin träningsvärk när vi var på Fabben. Hennes träningsvärk kom från ett 15 minuter Paulo Roberto träningspass.
Eh.. ja precis, ett Paulo Roberto träningspass.. och det var bara 15 minuter..

När vi stog och planerade att vi skule träffas igen på torsdag och köra ett träpass så tyckte snygg-Lina (ja, andra Lina) att vi borde äta middag hemma hos henne istället för att frivilligt krypa in i tortyrkammaren på Fabben.

Lite för snabbt svarade vi ja, sa hejdå till snygg-Lina som snabbt försvann.
Där stog jag och andra Lina kvar, tittandes på varandra och insåg att vi precis hade gått miste om ett träningspass.
Det får bli ett Paulo Roberto pass då innan middagen.

Sagt och gjort, det blev 15 svettiga minuter på snygg-Linas vardagsrumsgolv medans Hilde stog och skakade på huvudet. Sen blev det 15 till, så vi får se om vi har träningsvärk imorgon.

Så helt plötsligt har vi fått ännu ett skäl för att träffas; springtur,bastu och middag på måndagar, Fabben på tisdagar och nu Paulo Roberto på torsdagar.
Tack tjejer för ni håller mig i form!

Ja, för att tillgodose en efterfrågan på lite coolare namn så blir det: lina the terminator, Hanna tha gangster och lina the warrior som körde passet igår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du nån träningsvärk av Mr Roberto??;)

Klättertorpet sa...

Näpp, lite öm i axlar är jag, men inte den där maffiga träningsvärken som jag hade förväntat mig. Men som Lina skrev, nästa gång får vi hotta upp passet lite..