2007-10-28

Sovmorgon

Ha, ha igår köpte jag och Petter varsin biljett till Spanien igen i november.
Med ett leende på läpparna så promenerar jag ner till Fabben för ett reppass tillsammans med Clara i regnet. Jag kan inte låta bli att glädjas över att vi ska få se solen igen och förhoppningsvis lite värme. Det blir en liten tröst efter ha missat några klockrena höstdagar med sol och bra väder och när jag äntligen är ledig så mulnar det på.

När Petter kommer hem från jobb på lördagsmorgonen så ha jag faktiskt lite lätt huvudvärk, troligtvis bakfylla, från bildvisningen på Fabben och jag är lite glad över att det inte är strålande väder.
Vi packar iallafall ihop för att klättra på Billingen i Skövde och innan vi ska ha en bildvisning på deras 25-års jubileum. Det blir två fina leder trots att klippan är långt ifrån torr och fötter och händer vägrar att vara kvar på klippan, men vi har skoj åt det. Det blir en väldigt trevlig kväll och jag slocknar i bilen på väg hem och tar min nog längsta natt, vid ett tiden vill kroppen upp från sängen.

Inga kommentarer: