2007-05-26

Soffasovning

Solen skiner utanför men håller sakta på att gå ner när Simon ringer och väcker mig.
Jag har somnat på soffan efter jobbet och är HELT borta, kan inte få ihop en mening och säger til honom att jag ringer upp igen när jag vaknat lite. Besök uppe i Stockholm över torsdag-fredag har gjort att huvudet snurrar på högvarv med saker jag borde göra inför resan. Det är så mycket som är ofixat och nu är det bara fem veckor kvar tills vi åker.. hjälp..
Jag fick verkligen ågren efter förra helgen när Linus och Patrik hade utfrågning om vad vi skulle ha för utrustning och jag svarade "vet inte" på nästan alla.
Nu känns det som om allting håller på att ordna sig den närmsta veckan efter ha träffat Houdini, Outside, Patagonia och Black Diamond i torsdags.
Jag skulle vilja ha allting hemma på i en hög, väga allt och börja packa nu så det skulle vara färdigt för att åka.
Egentligen borde jag packa nu, vi åker upp till Bohus över dagen och sen på tisdag-onsdag om vädret tillåter. Förhoppningsvis så håller sig vädergudana i skinnet och vi kan filma lite med Jonas Paulsson för deras nya film Crack-o-holic, ska försöka komma ihåg att lägga ut en länk nästa gång..

Inga kommentarer: