2007-05-08

Sjukling..

Nu har jag legat i sängen i två dagar och tyckt synd om mig själv.. eller egentligen har jag sovit mig igenom båda dagarna.
Jag tyckte att det var lite jobbigt att klättra när Martin var här uppe i torsdags. Vi hade varit ute och fotat med Fredrik för ett reportage för Outside och antagligen så blev jag lite extra kall, för på lördags morgon hostade jag STORA gula kycklingar. Det blev ett besök hos doktorn och tydligen så var det bronkit, sånt man får om man inte tar det lugnt när man borde.. inte konstigt att det har varit lite tungt att andas de sista veckorna.
Kunde inte låta bli att följa med ut i söndags till Lexby hyllan, men klättrade ingenting utan höll mig till sovsäcken hela dagen.
Så nu blir det en lite lugn vecka och knapra antibiotika kur.. ja ja att man aldrig lär sig..

Inga kommentarer: