2011-04-10

Precis lagom..





















Becourse it´s a long way up..

In med fingrarna och vrid om
koncentrera dig på att vara kvar
få till det där tåjammet
vrid runt gummit till max
in med fingrarna
koncentrera dig på att få till ringlocket

Till min förvåning så satt ringlocksen häromdagen, så förvånad och förvirrad så jag inte visste vad jag skulle göra sen på catchcruxet. Så jag fick mig en flygtur.
Det gjorde ingenting för fingrarna satt kvar i den sprickstorlek som jag har kämpat så för.

Vilodag med downhillcykling på Porcupine Rim med nästan hela team Scandinavia, saknade var hemmaåtervändaren Johan och långledighetsparet Stefan och Maria. Vet inte om man kan kalla det vilodag, men någonting annat än klättring iallfall.

Imorgon blir det nog en tur upp på Ancient Art om vädret tillåter.

Inga kommentarer: