2009-01-10

Nyår

Nytt år
nya förväntningar
nya planer
nytt hopp

Nyåret kom helt plötsligt efter julfirande hemma på Havreängen och en sväng till Stockholm och känslan av för lite ledighet gjorde att firandet fick bli på Räntmästaregatan.





















Nästan hela ligan samlad runt bordet till förrätten

Ett glatt gäng på nio personer utan planer om nyår fick plats i vårt kök. För att slippa göra allt själv så delegerade jag ut all mat och jag måste erkänna att det är skönt att se andra laga mat i mitt kök. Vi lyckades få ihop en trerätters som passade alldeles utmärkt ihop trots att ingen visste någonting om vad de andra skulle göra.



























Festklädd med mina två svarta nya älsklingar

Jag hade fått nya lekkamrater, två fina Cobra yxor som jag hade svårt att hålla fingrarna ifrån. En Rjukan resa är inplanerad till nästa helg så jag hade den där barnsligt pirriga känslan av att bara hålla i mina fina nya yxor. När ska jag växa upp? Calle Sellman tyckte iallafall att det var hysteriskt roligt med kombinationen isyxor oxh fest stass, måste erkänna att det kändes lite konstigt.






















Hanna-Kajsa tar sig några djupa klunkar

En väldigt trevlig kväll avlöpte snabbt och champange flaskorna gick åt i samma takt, aldrig har jag druckit så mycket champange. Den sista avslutades efter tolvslaget med gemensam insats efter en snabb klättertur upp på byggställningen runt huset för att spana in fyrverkerierna.




























Magnus försöker vinna bicepstävlingen

Kanske var det all champange som gjorde att jag och Magnus på något sätt utmanade varandra att strippa...
Väldigt moget för en 30+ och en 30 to be. Ja, ja vad mer ska man säga att jag var inte riktigt lika sugen på champange dagen efter.

3 kommentarer:

Gunn sa...

Hihi, vilken underbar bild från biceps-tävlingen!
Skönt att kunne skratta lite här på kontoret:)

Petter sa...

Underbart att se att du har houdini-långkalsipper under galaklänningen!
Cred.

Klättertorpet sa...

Jajamensan, ska det vara fint så ska det vara fint =)