2007-08-30

Två goa tjejer

Solen skiner, jag är hemma från jobbet för att jag är sjuk..
Efter lite rekreations fruktsallad så kan det inte sluta på något annat sätt, det får bli Utby.
Klättra lite lätt kan ju inte vara jobbigare än att cykla och det har jag ju redan gjort idag, tänker jag för att på något sätt hinna en ursäkt varför jag borde få komma ut i solen.
Katrin är en villig reppartner så vi mysklättrar vid Kennets led (som ÄR den finaste leden i Utby..), jag får klättra sakta för att låta andningen hinna med, det blir lite som meditation.
Egentligen borde jag nog vara hemma och vila eftersom vi åker till Frankrike imorgon bitti, men det går bara inte att låta dessa underbara höstdagar till spillo.
Det är ju dom jag har väntat på hela året, tänk vad underbart det vore om man kunde förlänga hösten lite, få den här underbara krispiga luften någon extra månad..
Fast nu gläds jag mot lite sol, vin och ost i Frankrike, å ja så klättringen då.. =)

Inga kommentarer: