2010-09-27

I´m back!






















Den lille mannen med nypet och draget!

Det är någonting som händer nu,
tror att det har med höstluften att göra.
Krispet, den låga solen,
känslan på graniten,
sticket.

Min motivation bara ökar och ökar,
nu ligger den på topp känns det som,
nu när det är 11 grader och solen skiner.
Motiverad över att ha besök av Hanna-Kajsa.
Motiverad av att se Said avsluta de sista metrarna på en led som stått orepeterad väldigt länge; Razors Edge.

I´m back helt enkelt,
ska inte låta det gå så länge till nästa gång.
Nu ska jag ut på en joggingrunda i sista kvällsolen och njuta av krispet.

2 kommentarer:

Hanna-Kajsa sa...

Härligt Hanna!

Stort tack för helgen, det var väldigt roligt att umgås. Mitt klättersug är tillbaka och jag håller tummarna att det ska hålla i sig. Krispig luft och en grym replagskompis var det som behövdes! Ses snart igen.

Kram

Klättertorpet sa...

Tack det samma vännen!

Nu vil jag bara vara ute, ute och ute. Kom på mig själv med att tänka på vart vi ska åka och klättra is i vinter, det kallar jag långsiktig planering...

Längtar till du kommer ner igen, skynda dig, det är nu magin ligger över bohus.

kram kram