2009-03-09

Söndagsregn



































Ja, jag kunde ge mig faan på att solen skulle sticka ut sitt tryne ur regnmolnen så fort helgen är över.

Det enda jag önskade mig var en fin och solig söndag, min enda lediga dag, men när jag vaknar av droppandet mot fönstret så sjönk modet snabbt.

Det har varit några översociala dagar så jag snosar med nöje ner mig i täcket en stund till innan jag ilsket glor ut på detta göteborgsväder.







Fillipinerna..
Fick mail från Petter, så här skönt har han det i solen, men han har ju inte fått träffa Åsa som var på besök från Örebro, eller fått bouldra på Fabben, eller kört rep på Domen, eller fått tårta hos Maria, eller haft tjejkväll, eller druckit vin till klockan ett med HK, eller...
Alla gånger så är ens beslut inte riktigt avvägda, som när jag tackade nej till att följa med till Filipinerna och sola mig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna,

Tack för senast!

Tror du att det kommer gå att klättra i Göteborg i morgon?

/Jon S

Klättertorpet sa...

Tack själv, lever fortfarande på smaken av det goda rödvinet =)

Nä, tyvärr, det har kommit massa slasksnö och igår (fredag) var grått, grått och åter grått...
Med väldigt god vilja så kanske öarna går att besöka..

Är i Växjö, men Petter är hemma och kan uppdatera om vädret =)