2009-03-02

Maj, inte ens åttio
































Min helg är inte över än, är ledig måndag, ska skjutsa Petter till flygplatsen och vara lite avundsjuk för att han ska få sola och bada på Filipinerna medans jag väntar här hemma.

Förhoppningsvis tittar solen fram imorgon så det blir lite mer klättring, men fram till uppdatering på helgen så får Maj stå för roligheterna. Upptäckte henne på ICA och hon gjorde min dag igår, ler fortfarande och undrar när det är ok att bli tilltalad som ni, kanske över nittio?


4 kommentarer:

Anonym sa...

argalappen.se

För glädjen /m

Anonym sa...

Som den halvlapp man är ser man en underbar humor i detta. Vill du ha lite sällskap när Petter är borta får du gärna komma förbi oss på lite fika, eller symöte... ;)
/Mattias

Klättertorpet sa...

ok, jag kommer!
åh, nej insåg precis, precis nu att jag har någonting ogjort till Lena.. rackars oxå, får nog ta med symaskinen till er =)

Sivan sa...

Haha, härlig Maj, härlig lapp! :D