2010-04-12

Ur led är tiden





















Hur fort skulle du köra? På väg hem till oss..

Inget är sig likt här i Brodalen

Vägverket verkar lika förvirrade som den helikoptern som landade mitt i centrum (he he fyndigt va, gissa er till vart centrum i Brodalen är..) härom morgonen till allas förvåning.




























Petter på sitt nya projekt på Buråsen, brant, rent, svårt och vackert!

Jag hann knappt ta av mig långkalsongerna i processen för våren innan det var tvunget att slita fram flipflopsen för att fötterna inte skulle grillas.

Hur kan det redan vara för varmt för att klättra i solen?
Både snoken och ryggen visade en lätt ton av laxrosa (Petters vackra beskrivning på min färgton) efter besök på Buråsen igår.
Bladen har inte ens hunnit titta fram innan det är dags att söka sig till skuggan, vart är världen på väg?

Nu drar vi till Skälefjäll för att inspektera skuggan.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anders Henriksson sa...

Skyltningen är väl helt logisk; de som kör i 50 ska köras om till vänster, i 70.

Klättertorpet sa...

he he
jo det har du rätt i, helt logiskt.
Det är därför jag bkir omkörd hela tiden