2007-04-25

Sömnklättring

När vi vaknade så var det mulet ute så det fick bli en långsam frukost vilket jag tror jag verkligen behövde.
Vi plockade upp Rikard Ekehed på vägen och åkte ut till Hylte för lite intensiv sportklättring eftersom Petter skulle jobba.
Det första som händer när vi kommer fram är att Lars från Metro ringde och gjorde en teefon interjuv ska bli spännande att se vad dom skriver.
Vi värmde upp på lilla väggen nedanför där det står två parkbänkar, lite rostigt att komma igång och rädslan för att trilla behöver jag verkligen komma över.
Petter fick mig att prova på att leda Labyrint för första gången och till min förvåning så kom jag ända förbi kruxet och trillade efter ha hängt någon gång på vägen upp.
Andra gången kändes det så otoligt bra, var super fokuserad och klättrade avslappnat och superbra. Fipplade till det nära klippet innan kruxet och tappade koncentrationen och trillade på kruxet.
Helt mentalt färdig blev jag nerfirad till marken, slut för dagen..
Clara ringde och ville springa så vi tog ett varv runt milen med pulsklocka, kändes bra och jag blev glad över att träffa Clara igen, känns som det var länge sen nu.
Det är mycket tankar om Pakistan resan just nu och efter ha pratat med Martin på telefon så fick jag en låång lista över saker jag borde göra imorgon.. phh

Inga kommentarer: