2010-02-08

Hur länge fungerar självbedrägeri?

vissa saker försöker jag lura mig själv med
ignorera
låtsas som om de inte finns.

Oftast fungerar min strutstaktik väldigt bra
dessvärre gick det inte i natt.

Febervridningar i sängen
hostningar
snorande
nysningarna
sömnlöshet

det är bara att konstatera
jag är nog inte helt frisk.

Haft en kul helg med att vara hjälpinstruktör till Martin på isklätterkurs i Munkedal, lite klättring och mycket stillastående kanske var sista strösslet på inte-känna-sig-helt-på-topp glassen.

2 kommentarer:

Wendelin sa...

Prosit! Tror ja känner febervärmen ända hit till Trollhättan, som en liten varm vårbris från väster! Tyckte nästan snön smälte lite igår...ha det gott och lägg på en extra vedbit i kaminen, för vårvärmens skull!

Klättertorpet sa...

he he,
jo jag vill ju att det ska vara vår när vi kommer hem från Spanien, så kan vi inte bara beställa våren till 1:a mars?

Men så hoppas jag på att få komma ut lite fredag-söndag och leka med vintern, så jag håller på nysningarna ;)