2007-05-06

Climb In

Jag och Petter var upp i ottan, åkte till Utby och hängde ut kilar och friends på olika leder som var för skattjakten som vi hade med Fjällsport. Rolig grej, hoppas att alla blev hittade och gjorde någon glad.
Jag vaknade med stora kycklingar i halsen och var ganska spak hela dagen, somnade direkt när vi kom hem efter jobbet och orkade inte gå upp före klockan halv sex.
Lite folk kvar på ängen fortfarande när vi kom ut, hittade John och Stella, vårt besök från England på parkbänken. Dom är helt underbara, båda är sextio år, har varit pensionärer i tio år och åker bara runt och klättrar jorden runt. Så vill jag med ha det när jag blir gammal.
Var trött och hade inte tänkt att gå på festen, men det var jätte trevligt även om jag inte hade någon energi över för att vara social..

Vi åkte till Lexby på söndagen efter ha vaknat sent. John och Stella var redan på jamsprickan nr 1, och HK och Clara var på Plugghästen, så jag parkade mig på mitt liggunderlag och slank senare ner i sovsäcken. Perfekt slödag i sovsäcken och imorgon blir det läkarbesök för att kolla om det är lunginflamation..

Inga kommentarer: